dissabte, 21 de març del 2009

Autoavaluació 1.3


Mapa Conceptual


Conclusions
Els conceptes SOCIETAT, TECNOLOGIA i CIÈNCIA estan interrelacionats, s’influeixen mútuament i afavoreixen l’adquisició de coneixement. Cal concebre’ls com un tot ja que els límits són fràgils i incerts. És important la interacció entre els conceptes i el context on es desenvolupa. Les transformacions tecnològiques ens afecten de manera permanent i modifiquen el nostre entramat socio-cultural. Les noves tecnologies afavoreixen els canvis socials i els processos d’ensenyament-aprenentatge, però darrera d’elles hi ha una part humana, es mouen molts diners, i no totes les persones en tenen accés ja sigui per raons econòmiques o per la ubicació (lloc on viuen) La tecnologia de l’educació aplica els coneixement tecnològics a l’educació i utilitza diversos recursos com les TIC. L’educació ha de treballar les TIC de manera transversal, des de la concepció constructivista on l’aprenentatge és significatiu. És una eina que cal saber utilitzar de manera adequada i el formador ha de saber quin és el seu rol, ha d’ensenyar a aprendre

1 comentari:

  1. m'agrada molt aquest mapa conceptual, em sembla força encertat!!!!
    molta sort
    una abraçada!
    Gemma

    ResponElimina